اپلیکیشن شبکه نهال
دریافت نسخه اندروید

سینمایی ریون، ناقلای کوچولو

سینمایی ریون، ناقلای کوچولو

کارگردان:

Sandor Jesse, Verena Fels

نویسنده:

Katja Grübel

رِیوِن کلاغ بازیگوشی است که باعث شکسته شدن سد جنگل و نشت آب به محل زندگی دوستانش می‌شود. خانم "گورکن" تصمیم می‌گیرد برای جنگل فرمانروا انتخاب کند. "ریون" برای فرمانروا شدن تلاش می‌کند، اما انتخاب نمی‌شود. ریون و گورکن کوچولو برای تمیز کردن جنگل هم‌گروه می‌شوند و در حین تمیز کردن جنگل به کلبه‌ای می‌رسند که کلبه پدربزرگ گورکن کوچولو است.

معرفی برنامه

پدربزرگ روزی به دنبال گنج می‌رود اما هیچوقت برنمی‌گردد. ریون، نقشه گنج را پیدا می‌کند و برای فرمانروا شدن به دنبال گنج می‌رود. در این ماجراجویی، از دوستانش به نام "ادی" و "فریتی" کمک می‌گیرد. آنها پس از پشت سر گذاشتن خطرات بزرگ، در نهایت گنج را پیدا می‌کنند، اما به دلیل شیطنت سگ‌های آبی، گنج را از دست می‌دهند. ناگهان پدربزرگِ گورکن پیدا می‌شود و سرانجام همگی به خانه برمی‌گردند. خانم گورکن از پیدا شدن گنج واقعی یعنی پدرش، بسیار خوشحال می‌شود.

او که همیشه دیگران را مقصر اتفاق‌های جنگل می‌داند، این بار مسئولیت این کار خود را به عهده گرفته و برای پیدا کردن سگ‌های آبی به همراه دوستانش به خارج از جنگل می‌رود. در راه اتفاق‌های گوناگونی برای آنها می‌افتد، اما سرانجام آنها موفق می‌‎شوند به کمک یکدیگر و یک سگ آبی به جنگل بازگردند و سد را تعمیر کنند. ریون از این کار خود درس مسئولیت‌پذیری می‌گیرد.

فیلم سینمایی «ریون ناقلای کوچولو- معمای گنج» با نام اصلی Raven the Little Rascal: Hunt For The Lost Treasure بر اساس کتابی با همین نام نوشتۀ Nele Moost «نیل موست» و Annet Rudolph  «آنت رودولف» در سال 2019 با تکنیک سه بعدی کامپیوتری در کشور آلمان به مدت 1 ساعت و 10 دقیقه برای گروه سنی کودک تهیه و تولید شده است.

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها