اپلیکیشن شبکه نهال
دریافت نسخه اندروید

سینمایی پدینگتون-2

سینمایی پدینگتون-2

کارگردان:

Paul King

نویسنده:

Paul King, Simon Farnaby

پدینگتون، خرس کوچولوی قهوه‌ای، زندگی آرام و خوبی در شهر دارد. او تصمیم می‌گیرد به مناسبت جشن تولد 100 سالگی خاله‌اش هدیه‌ای ارزشمند برای او بفرستد.

معرفی برنامه

پدینگتون که حالا عضوی از خانواده پنج نفره براون شده، از زندگی در شهر و کسب تجربیات جالب در محیط جدید لذت می‌برد. جشن تولد 100 سالگی خاله لوسی نزدیک است. این اولین سالی است که او در کنار خاله‌اش نیست. برای همین تصمیم می‌گیرد هدیۀ خوبی تهیه کند و برایش بفرستد. در مغازۀ عتیقه‌فروشی، پدینگتون کتاب جالبی از شهر لندن می‌بیند که برای خرید آن به پول زیادی احتیاج دارد به همین دلیل تصمیم می‌گیرد با کار کردن پول به دست بیاورد.

او با تلاش و پشتکار در کار، پول‌هایش را پس‌انداز می‌کند به امید اینکه بتواند کتاب را از عتیقه فروش بخرد؛ اما یک شب متوجه وجود دزد نابکاری در مغازه شده و برای اینکه مانع دزدی شود او را دنبال می‌کند؛ ولی قبل از آنکه بتواند دزد را گیر بیاندازد توسط پلیس به عنوان مظنون به دزدی دستگیر و راهی زندان می‌شود...

فیلم سینمایی «پدینگتون-2» Paddington بر اساس داستان «خرسی به نام پدینگتون» Paddington Bear نوشتۀ «مایکل بوند» Michael Bond برای گروه سنی کودک ساخته شده است. این فیلم موفق به دریافت 12 جایزه و نامزد دریافت 40 جایزه دیگر از جشنواره‌های معتبر جهانی شده است.

 

  • موسیقی: Dario Marianelli
  • تکنیک: تلفیقی
  • مدت: 1 ساعت و 34 دقیقه
  • کشور سازنده: محصول مشترک بریتانیا و فرانسه
  • سال ساخت: 2017
  • شرکت سازنده: StudioCanal UK, Heyday Films

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها