اپلیکیشن شبکه نهال
دریافت نسخه اندروید

سینمایی افسانه آرش

سینمایی افسانه آرش

آرش در فضای جنگ بين ايران و توران توسط خرداد وخورشيد بزرگ می‌شود و از کودکی، توانايی و شجاعت خود را در عرصه‌های گوناگون به اثبات می‌رساند. پادشاه افراسياب، پادشاه توران، مرز ميان ايران و توران را به رها کردن تيری وا می‌گذارد. تير را در نهايت آرش پرتاب می‌کند که در ناباوری تا آن سوی جيحون می‌رود و بر تنۀ درخت گردويی می‌نشيند و...

معرفی برنامه

آرش پسری هوشمند، جسور و بی‌ادعاست که در فضای جنگ زير نظر پدرش خرداد و پهلوان پيريار بزرگ می‌شود و در این راه علاوه ‌بر توانايی بدنی، به ارزش‌های اخلاقی و صفات وارسته دست می‌يابد. او حتی از اين که برای برآوردن خواستۀ مردمان دو سرزمين جان خود را بدهد هراسی ندارد.
فيلمنامۀ اين سريال تماما ًبر اساس ذهنيات نويسنده است و البته اشراف او بر تاريخ باستان و شخصيت‌های تاريخی ايران، به او کمک زيادی کرده است. ماجراهای اين مجموعه به گونه‌ای در هم تنيده و سلسله‌وار است که مخاطب را درطول مجموعه همواره همراه می‌سازد. در ساخت اين مجموعه که بيش از دو سال به طول انجاميده بيشتر از بيست هنرمند کارکرده و همگی تلاش کرده‌اند تا شخصیت‌ها و فضاهای بيشمار آن، با هنرمندی خاصی از تنوع و جذابيت برخوردار شوند. 
 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها