اپلیکیشن شبکه نهال
دریافت نسخه اندروید

سینمایی تیم ماجراجو

سینمایی تیم ماجراجو

کارگردان:

Adrià García, Víctor Maldonado

نویسنده:

Adrià García, Víctor Maldonado

داستان در مورد بچه‌ای به نام تیم است که با هم سن و سال‌های خود در یک مرکز نگهداری کودکان زندگی می‌کند. یک روز در حین توپ‌بازی با دوستانش هنگامی که توپ را شوت می‌کند توپ به داخل زیر زمینی تاریک و مخوف می‌افتد. با افتادن توپ همبازیانش او را وادار می‌کنند تا هر طور شده توپ را پیدا کرده و با خود بیاورد و این آغاز ماجرای ورود تیم به دنیای خواب و خیالش میشود...

معرفی برنامه

تیم که همیشه به خاطر کابوس‌هایی که شب‌ها می‌دیده از تاریکی و شب فراری است، با نشان کردن ستاره‌ای در آسمان به نام آدآرا و به بهانه گم‌شدنش در یکی از شب‌ها به سراغ سؤالاتی می‌رود که همیشه برای او از تاریکی و سیاهی مطرح بوده و در این مسیر با موجوداتی آشنا می‌شود که هرکدام در این چرخه نشانه وجود شب و تاریکی و گم‌شدن برخی از ستاره‌هاست که در بعضی از شب‌ها رخ می‌دهد. در این راه هرکدام از ستاره‌ها تلاش می‌کنند تا به تیم کمک کنند به ترسش از شب و تاریکی غلبه کند.

فیلم سینمایی تیم ماجراجو با نام اصلی Nocturna در سال 2007 در شرکتFilmax Animation و با آهنگسازی Nicolas Errèra به مدت 1 ساعت و 18 دقیقه برای گروه سنی کودک تولید شده است. این سینمایی محصول مشترک کشورهای اسپانیا و فرانسه است.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها