اپلیکیشن شبکه نهال
دریافت نسخه اندروید

سینمایی بچه رییس-2

سینمایی بچه رییس-2

تهیه‌کننده:

Jeff Hermann, Tom McGrath, Jon Eric Schmidt,…

کارگردان:

Tom McGrath

نویسنده:

Tom McGrath, Michael McCullers

برادران تمپلتون بزرگ شده‌اند و از یکدیگر دور شده‌اند اما یک کودک رئیس جدید با رویکردی پیشرفته، در آستانۀ جمع‌آوری مجدد آنها است و از یک تجارت خانوادگی جدید الهام می‌گیرد...

معرفی برنامه

تیم و تد، دو کودک معروف بچه رئیس از پی گذر سال‌ها از هم دور افتاده‌اند. تیم (برادر بزرگتر) دارای همسر و دو دختر است، تابیتا و تیتا. دختر کوچکتر او تیتا در واقع مثل عموی خود تد بوده و در همان کمپانی مشغول کار است و مسئولیت دارد. تیم در برقراری ارتباط با دختر بزرگ خود که دیگر در مرز بین پایان کودکی و آغاز نوجوانی به سر می‌برد دچار مشکل است. تیتا ماده‌ای اختراع کرده که تد و تیم را دوباره کودک می‌کند. از طرفی هدف یک پروفسوربه نام آرمسترانگ که خود نیز یک خردسال مانند تد است، حذف والدین از زندگی کودکان و اعلام خود مختاری آنها است. تیم از یک سو به همراه تد و تیتا باید جلوی این کار را بگیرد و از سوی دیگر در قالب کودک سعی در برقراری ارتباط تازه با تابیتا کند. تیم بر سر دوراهی از بین بردن اجرای شیطانی آرمسترانگ در قالب جشن نمایشی کودکان و اجرای تابیتا که به وسیله اجرای نمایش می‌خواهد اعتماد به نفس خود را به دست آورد، می‌ماند. تیم و تد به کمک تابیتا و تیتا موفق می‌شوند جلوی فاجعه را بگیرند. تد دوباره مفهوم ارزش خانواده را در می‌یابد و این که در هر شرایطی خانواده در اولویت قرار دارد.

فیلم سینمای «بچه رییس- 2» با نام اصلی The Boss Baby 2: Family Business در سال 2021 با تکنیک سه بعدی کامپیوتری با آهنگسازی Hans ZimmerSteve Mazzaro, توسط کمپانی DreamWorks Animation تهیه و تولید شده که محصول کشور آمریکا می‌باشد. این سینمایی به مدت 1 ساعت و 36 دقیقه برای گروه سنی کودک از شبکه نهال پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها