اپلیکیشن شبکه نهال
دریافت نسخه اندروید

سینمایی غذای کونگ‌فوکار

سینمایی غذای کونگ‌فوکار

تهیه‌کننده:

Yushan Chen, Haiming Cheng, Jiajia Dong,…

کارگردان:

Haipeng Sun

نویسنده:

Hua Ma, Jinglei Lin, Haipeng Sun

سوپر بائو، یک نان بخارپز شده بی گناه و پرشور، سختی‌های ناگفته‌ای را پشت سر می‌گذارد و در نهایت تبدیل به یک قهرمان بزرگ می‌شود که دنیای غذاها را نجات می‌دهد...

معرفی برنامه

سوپر بائو رویای تبدیل شدن به یک قهرمان بزرگ مانند جد خود را در سر می‌پروراند و برای تحقق این رویا، تصمیم می‌گیرد به ناوگان نیروی دریایی ضد دزدی دریایی ملحق شود که در شرف انجام مأموریت هستند. با این حال، سوپر بائو به عنوان یک نوجوان نادان با مهارت‌های رزمی کاملاً معمولی متوجه می‌شود که صلاحیت حرکت روی کشتی جنگی را ندارد. در عوض، او باید سوار یک کشتی حمل‌ونقل به نام استیمر شود و به سمت دریا حرکت کند.

بائو که یک غذای خمیری است پس از دوره‌های جنگجویی راهی ماجراجویی و مقابله با پلیدی می‌شود. در مسیر خود می‌خواهد جنگجویی یک کشتی جنگی شود که بدلیل کافی نبودن مهارت‌هایش موفق نمی‌شود و در کشتی‌های آشپزخانه کشتی اصلی مشغول به کار می‌شود. هشت‌پا که یک دزد دریایی است به هوای بدست آوردن سنگ پنج‌طعم و رسیدن به قدرت به کشتی‌ها حمله کرده و همه خدمه را اسیر می‌کند. در این فرآیند بائو به همراه سامورایی به نام سالمون به جزیره‌ای پرت می‌شوند. در جزیره رفتار بائو باعث نرم شدن سامورایی و شکل‌گیری دوستی می‌شود. هردو به کشتی برمی‌گردنند. هشت‌پا محل سنگ پنج‌طعم را پیدا می‌کند و قدرت می‌گیرد. بائو به کمک سالمون او را شکست می‌دهند.

فیلم سینمایی «غذای کونگ‌فوکار» با نام اصلیKung Food  برای گروه سنی کودک تهیه و تولید شده است.

 

  • موسیقی: Hui Luan
  • تکنیک: سه بعدی کامپیوتری
  • مدت:1 ساعت و 39 دقیقه‌
  • کشور سازنده: چین
  • سال ساخت: 2018
  • شرکت سازنده: Beijing Culture, Yi Animation

 

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها