اپلیکیشن شبکه نهال
دریافت نسخه اندروید

کتاب شیرین

کتاب شیرین

تهیه‌کننده:

مهدی نیک روش

فصل جدید مسابقه کتاب شیرین با دنیایی متفاوت از ابتدای سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰ و بعداز ماه مبارک رمضان ساعت ۱۶ به مدت ۲۵دقیقه بصورت زنده هم زمان از شبکه کودک و شبکه کتاب روی آنتن می رود

معرفی برنامه

فصل اول برنامه ۱۰ قسمت و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی تولید و پخش گردید و در فصل جدید مسابقه با تغییر زیاد همراه با گرافیک جدید روی آنتن خواهد رفت.

هر روز دو شرکت کننده که قبلاً در صفحه برنامه ثبت نام کرده‌اند و به سوالات آفلاین پاسخ داده‌ و امتیازات بالایی کسب کرده‌اند به عنوان سرگروه انتخاب شده و اطلاعات آنها در سایت مسابقه در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد و بقیه شرکت کننده‌ها بعد از ثبت نام در مسابقه یکی از سرگروه‌ها را انتخاب کرده و در گروه وی قرار گرفته و همراه بقیه مخاطبان به عنوان هوادار با گروه دیگر رقابت می‌کنند.

گرافیک مسابقه یک ساختمان کتابخانه بزرگ را نشان می‌دهد که در درون خود ۶ کتابخانه کوچک را جا داده است. شرکت کننده‌ها می‌بایست از بین کتابخانه‌ها که هر کدام به نام یکی از مشاهیر ایران نام‌گذاری شده،هر بار یکی را انتخاب کنند.

دوربین وارد کتابخانه شده و سوالی برای مخاطبان پخش می‌شود شرکت کنندگان برخط تلفنی به سوالات پاسخ می‌دهند و باقی هواداران از طریق گوشی تلفن همراه و وب سایت مسابقه پاسخ‌های خود را ارسال می‌کنند بعد از هر سوال پاسخ‌های صحیح و تعداد هواداران و امتیاز هر گروه نمایش داده می‌شود و در پایان به برنده اصلی جوایزی همچون ساعت هوشمند، هدفون بیسیم، بن خرید کتاب به ارزش ۱ میلیون تومان و... اهدا می‌شود. همچنین گروه هوادارانی که توانسته‌اند امتیاز بیشتری بگیرند در قرعه‌کشی ۵ بن ۳۰۰ هزار تومانی خرید کتاب شرکت داده می‌شوند این برنامه در ۶۵ قسمت تهیه و پخش می‌شود تهیه کنندگی برنامه را مهدی نیک روش به عهده دارد و اجرای برنامه به عهده فرشاد حسن‌پور است برنامه توسط شبکه کودک با همکاری شبکه کتاب می‌باشد.

ضمنا در پایان فصل دوم به شرکت کنندگانی که توانسته‌اند در لیگ برنامه یعنی بخش آفلاین و آنلاین بیشترین امتیاز را کسب کنند به قید قرعه جوایزی همچون دوچرخه اسکوتر برقی و تبلت اهدا خواهد شد.

دانلود قسمت های مسابقه کتاب شیرین (جدول پخش)

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها