اپلیکیشن شبکه نهال
دریافت نسخه اندروید

برندگان کوچک

برندگان کوچک

کارگردان:

Tetsuro Amino, Aoyama Hiroshi, Hishikawa Naoki

نویسنده:

Tetsuhiro Koshita, Katsuhiko Chiba, Hiroyuki Hoshiyama

داستان این مجموعه در مورد مسابقات ماشین بازی است که توسط شرکت تامیا برای نشان دادن قابلیت‌های خاص ماشین‌های اسباب‌بازیِ ساخت این شرکت برگزار می‌شود. در این سری مسابقات که به نام رقابت‌های WGP معروف است و توسط شرکت TRF (تامیا) مابین ماشین‌های اسباب‌بازی برگزار می‌شود، تیم TRF victory یکی از برجسته‌ترین تیم‌هاست.

معرفی برنامه

در این تیم «رتسو سیبا» کاپیتان است. او 11 سال دارد و در کلاس پنجم درس می‌خواند. «ریکو» برادر کوچک رتسو نیز که در کلاس چهارم است در همین تیم به رقابت می‌پردازد. اگرچه رتسو بهتر از برادرش می‌تواند به اخلاقش مسلط شود، اما به هرحال درمقابل افراد جدید مسابقه از خود برخورد خوبی نشان نمی‌دهد. او همیشه کلاه سبزی به سر می‌گذارد که مشخصۀ ظاهری اوست. اما بقیۀ چیزها مثل رنگ موها، دستکش، لباس، و حتی «سونیک» ماشین انعطاف‌پذیرش نیز همگی قرمز هستند.

ریکو دومین شخصیت اصلی این مجموعه، 1 سال از برادر خود کوچکتر است و در کلاس چهارم درس می‌خواند. ریکو کمی عجول و بی دقت است. معمولاً عینکی بر پیشانی دارد. رنگ اصلی‌اش آبی است: موها، چشم‌ها، دستکش، چکمه و حتی «ماگنوم» ماشین پیچیده‌ و پرسرعتش هم که به هیولای سرعت مشهور است به رنگ آبی است.

«ریو» و برادرش «جیرومارو» نیز از دیگر اعضای تیم TRF victory هستند. وقتی برای اولین بار ریو برادران سیبا را دید بلافاصله رقیب آنها شد، بخصوص رقیب ریکو، اما بعدها آنها باهم دوست شدند و او هم به گروه TRF victory پیوست.

مجموعۀ «برندگان کوچک» با نام اصلی Bakuso Kyodai Let's & Go!! بر اساس کتاب‌های کمیک ژاپنی (مانگا) که در 13 جلد توسط «تتسوهیرو کوشیتا» نوشته و تصویرگری شده بود تولید شده است. سه فصل 51 قسمتی از این مجموعۀ تلویزیونی ساخته شده که تولید آن در سال‌های 1996 تا 1999 به طول انجامید. همچنین بر‌همین اساس چندین بازی کامپیوتری نیز طراحی و ساخته‌شد. 

 

اطلاعات تکميلي

  • انیماتور:Natsuki Egami, Kôji Fukasawa, Toshiya Furuike, Hitoshi Haga, Tarô Ikegami,…
  • تکنیک:دو بعدی
  • تعداد قسمت:36
  • مدت:23 دقیقه‌ای
  • کشور سازنده:ژاپن
  • سال ساخت:1996
  • تهیه شده در:XEBEC

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها