اپلیکیشن شبکه نهال
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

تعداد بازدید:157

نشست صمیمانه خانواده «برپا» با مدیر شبکه کودک و نوجوان

عوامل فصل دوم برنامه «برپا» یکی از پر بازدید ترین برنامه های تولیدی شبکه کودک در سال ۱۴۰۲ با محمدصادق باطنی مدیر شبکه کودک و نوجوان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه کودک، محمدصادق باطنی مدیر شبکه کودک و نوجوان در نشستی دوستانه و صمیمانه ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران این برنامه به خصوص بازیگران کودک «برپا» گفت: شما آینده سازان کشور عزیزمان ایران هستید و در برنامه «برپا» حس امید و ایران قوی به زیبایی نشان داده شد. کودکان و خانواده‌های ایرانی با ساخت این برنامه بیش از پیش با دستاوردهای مختلف کشور عزیزمان ایران آشنا شده‌اند و به زودی شاهد ساخت فصل سوم این برنامه خواهیم بود.

همچنین مدیر شبکه از زحمات و همراهی والدین کودکانی که در برنامه بازیگر بودند نیز قدردانی کرد و گفت: کار هنری همسان با معلمی است و رفتار یک هنرمند مثل یک معلم دلسوز باید باشد. فصل دوم برنامه «برپا» به تهیه کنندگی سید حمید امامی و کارگردانی علی زندی همچون فصل یک که به مدرسه ی «برپا» معروف است در قاب شبکه ی نهال در فضایی گرافیکی، با جلوه‌های بصری بیشتر که باعث علاقمندی بیش از پیش کودکان و خانواده‌ها همراه شده، پخش شد. این برنامه با تکیه بر دستاوردهای چهل ساله‌ی انقلاب اسلامی، در فضایی افتخار آفرین، روی آنتن شبکه نهال رفت و یکی از پر بازدیدترین برنامه‌های تولیدی شبکه کودک در سال ۱۴۰۲ بود.
داستان برنامه «برپا»، در مدرسه دخترانه‌ای با بازی بیش از ۲۰ بازیگر کودک و نوجوان ایرانی اجرا می‌شود. در هر قسمت، بازیگران با تکیه بر اعتماد به نفس و پرورش نیروی خودباوری فردی و اجتماعی، به بیان یکی از دستاورد های شکوهمند انقلاب اسلامی در بعد جهانی می‌پردازند. با بیان ساده و کودکانه هر کدام از این دستاوردها، علاوه بر اینکه فرزندان ایران با مفاهیم زیادی آشنا می‌شوند، به اهمیت و جایگاه کشور ایران در جهان پی برده و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس و غرور ملی نوجوانان می‌شود.

گفتنی است در پایان این دیدار سراسر دوستانه، مدیر شبکه کودک و نوجوان از بازیگران این برنامه تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها